Return of the Jedi.

Nu är jag tillbaka igen efter tågluffande och annat. Om ni vill läsa om luffen så hänvisar jag till föregående inlägg.
Efter att jag och Jenny kom hem från Europat, så åkte vi direkt till Örebro för att vara med på den årliga Final Fantasy Universe-träffen. Det var riktigt kul att få landa efter allt runtresande och att få träffa allt härligt folk.
Det är rätt mycket som händer just nu. Jag håller på att flytta hemifrån och ska bo med min kompis Emmy och jag har precis börjat skriva för Powergamer.
Men allt sånt uppdaterar jag med framöver.
Jag tänkte egentligen återuppta mitt bloggande med att berätta om en dröm jag hade i natt.
So here goes.

Jag och Jenny var i Munkedal, i något hus där som tillhörde oss. Jenny får ett jobb i Torreby på en ostfabrik samma dag vilket gör att vi måste ta oss dit. Så vi går ut i ladan brevid huset och sätter oss på våra vespor. (Min var röd, riktigt snygg.) Vi är jävligt dåliga på att köra så det är nära att vi råkar ut för olyckor hela tiden, vilket vi gör till slut. Jag kör i diket men klarar mig bra. Nere i diket ligger det en massa coola Star Wars figurer kvar i sina förpackningar och jag blir överlycklig. Det konstiga är att jag faktiskt väljer att inte ta med dom.
Helt plötsligt är vi tillbaka vid huset och Jennys mamma är där, men sen åker vi iväg igen. Vi åker en jävla bit och hamnar i en liten håla i bergen. (Tänk en liten gruvby) Där finns det en bar, så vi sätter oss och dricker öl. Jenny plockar på sig så många hon kan av någon anledning och det finns även en riktigt trevlig tjej där som vi snackar med. Vi inser att vi inte kommer hitta till ostfabriken med våra vespor, så vi sätter oss på en buss istället. Jag minns att jag frågade Jenny om vi bara hade lämnat våra vespor i gruvbyn, vilket vi så klart hade.
Bussen stannar precis utanför ostfabriken och jag ropar hej då till henne när hon traskar in.

Overall en trevlig dröm. Ågrar bara att jag inte tog med Star Wars figurerna, dom hade passat bra bland dom andra.

Så här såg för övrigt min Vespa ut, sjukt snygg:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0