Dröm 3.

Jag har tidigare skrivit om olika drömmar som jag haft men det är inte förrän
man har feber som dom riktigt skumma drömmarna dyker upp.

Inatt drömde jag att jag låg och drömde.
Jag drömde att jag hade små prickar på armen, ungefär som finnar, och dom blev bara fler och fler.
Senare började det rinna vatten ur dom och helt plötsligt började min hud på armen falla isär.
Den hade konsistensen av tillagad fisk ungefär.
Efter ett tag hade jag ingen hud på halva armen och det rann en massa vatten från såret.
Jag reser mig upp ur sängen och ringer mamma men min bror svarar.
Jag skriker lite hysteriskt att min arm faller isär och Karl ger telefonen till mamma.
Då tittar jag på min arm och upptäcker att det bara var en dröm och lägger på.
DÅ vaknar jag på riktigt och inser att jag drömt om telefonsamtalet också.

Åter igen, drömtydare någon?




Kommentarer
Postat av: vincent

jag tycker du har skumma drömmar :P klara

2009-08-27 @ 18:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0