Tillskott.

Det blev tyvärr ingen workshop idag.
Men anledningen till det är att mina föräldrar tyckte att det skulle vara
bäst om vi firade min födelsedag idag istället för på onsdag.
Så nu har jag ätit jättegod mat och fått ett välbehövligt tillskott i kassan.

Jag har också insett en sak idag.
Det här får fan bli mitt sista present-år.
Börjar bli aningen för gammal för att med
gott samvete kunna ta emot presenter från min släkt.

Men en sak som jag faktiskt ska be om till på onsdag är en björnbärstårta.




Kommentarer
Postat av: anna-lena heydar

Då får det bli det då.

2009-09-06 @ 17:04:18
URL: http://annalenaheydar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Guud va gott!!! Hoppas det blir en extra bra onsdag!

2009-09-06 @ 22:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0