Dröm 2.

Jag drömde inatt att jag hade ett stort akvarium i mitt rum som var uppdelad i tre delar.
Botten av akvariumet var gjort av Coop forum-pappkassar och resten av mjukplast.
Det var fyllt med vatten.
I första delen av akvariumet så fanns det flera guldfiskar och en större fisk (torsk storlek) som jagade och åt dom små.
I  andra delen så var det tomt.
I tredje delen så fanns det en makrill.
Jag gick fram och pratade med makrillen (som pratade skånska) och frågade hur han hade det.
Han var missnöjd och tyckte inte att det var som han trodde (ungefär som om han hade åkt på resa och ville få tillbaka pengarna).
Då frågade jag om han ville bli inflyttad till dom andra fiskarna, men han blev arg och hoppade ut på mig.

Så åter igen, drömtydare någon?

Skånskan tror jag förresten Sebbe (LillRikk) har något att göra med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0