Shopping.

Idag åkte jag och mamma och speed-shoppade.
Det var rea på ett ställe på väg ut till min brors arbetsplats
och eftersom mamma skulle åka och hämta honom när han slutade,
så åkte vi lite tidigare för att hinna att kolla om det fanns något prisvärt.

Jag lyckades inhandla det här:


Båda två för 50 kr!

Ja, det är en häst, regnbåge, moln och stjärna på t-shirten (det är dessutom i glitter)
men med rätt outfit till så kan det nog bli rätt fräscht.
Kalla mig optimist.

Hittade ett par snygga Roxy shorts, men dom kostade 500 kr på rea
och jag känner inte riktigt att min budget klarar det just nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

;-) Tack för att du fick mig att handla lite också. Är nöjd med mina fynd.

2009-08-14 @ 20:49:33
URL: http://annalenaheydar.blogg.se/
Postat av: Petrone

Fan vad niiiice! :)

2009-08-14 @ 22:55:53
Postat av: sofie

T-shirten är jag lite tveksam till, men linnet va ju snöggt fan :D

2009-08-15 @ 00:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0