Fantomen.

Det finns mycket man kan störa sig på när man läser morgontidningen.
Men en sak som återkommer varje dag när man bläddrar till serierna,
är hur värdelös Fantomen är.
Det är säkert en fin serie, men inte i en dagstidning.
Finns det någon som följer Fantomen varje dag?
Går det ens att följa Fantomen?
Jag vet inte hur länge denna serie har funnits i Bohusläningen, men det bör vara ett bra tag.
Startar den om ibland? Eller är det så att jag helt enkelt är född för sent,
så jag kommer aldrig kunna sätta mig in i storyn.
Var man inte med från början så är det för sent.



Nu ska jag se om jag får tag på Fantomen-filmen som jag kollade på när jag var mindre.
Som jag minns det så var den rätt häftig.

Kommentarer
Postat av: anna-lena heydar

Ledsen men du är för ung för att förstå.

Gammalt djungelordspråk

2009-08-21 @ 22:36:38
URL: http://annalenaheydar.blogg.se/
Postat av: Jessica

Men shit va spännande! Nu vill man ju veta mer... vad var det egentligen som skapades!?!?

2009-08-23 @ 09:08:30
Postat av: Klara

ojdå, jadu jag glömde läsa nästa dag.

haha jag har nog inte mentalitet för Fantomen.

2009-08-27 @ 11:06:41
URL: http://klaret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0