Cash.

Eftersom jag behövde pengar och min bror behövde få ett rent rum,
så har jag idag städat min brors rum och tjänat 400 kr.
Jag ville egentligen lägga upp före och efter bilder,
men då hade ni faktiskt fått se hur det såg ut innan.
Det blir bara efter bilder istället.
Hans rum är uppdelat i två delar.
Här är sov/dator delen av Karls rum.
(Lägg märke till datorskärmen och det fina paketet på sängen jag lämnat till honom.)

Nallarna lade jag dit med, hihi.


Här är resten.

Kuddarna och tyget på soffan är mina,
men jag tänkte jag kunde piffa upp stället lite.

Kommentarer
Postat av: anna-lena heydar

Helt klart en uppryckning i världsklass. Tack för att du inte lade upp "före-bilder" och då menar jag inte förebilder.

2009-08-06 @ 21:06:57
URL: http://annalenaheydar.blogg.se/
Postat av: Månsson

Du har talang för det där Klara! Pilgrimsresa snart?

2009-08-06 @ 22:41:23
URL: http://ecstasyofgold.blogg.se/
Postat av: Anonym

städa mitt rum ??

2009-08-07 @ 00:46:31
Postat av: Katarina

Han har det bra brorsan som får det städat av dig!

2009-08-07 @ 15:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0