Dröm.

I natt drömde jag att jag satt i en hotellobby med en vän och vi skulle bli sminkade för något.
Min vän var för övrigt rik.
Men för att bli sminkade så var man tvungen att vara försäkrad, det fungerade ungefär som sjukvården i USA.
Men jag var inte försäkrad så jag fick inte bli sminkad, men min vän som hade pengar fick det.
I Hotellobbyn så fanns det även ett Blackjack bord där det stod en dealer.
Dealern var ingen annan än Lars Frölander, men han var inte simmare i min dröm, utan han var ishockeyspelare.

Ja det var ungefär vad drömmen gick ut på.
Drömtydare någon?

Kommentarer
Postat av: Månsson

Du är i stor fara!

2009-07-13 @ 16:08:11
URL: http://ecstasyofgold.blogg.se/
Postat av: anna-lena heydar

Det betyder att du skall städa ditt rum samt resten av huset, eftersom du inte trivs på hotell, uppenbarligen. Dessutom skall du akta dig för idrottare/män, oavsett vilken sport (blackjack = riskfyllt).

2009-07-13 @ 17:30:18
URL: http://annalenaheydar.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha normal dröm ;P

2009-07-13 @ 23:46:09
Postat av: Andreas

Det betyder att du ska städa ditt rum, och måla gästhuset rosa en natt när alla andra sover :)



Det är sant, jag har en drömtydarbok!

2009-07-14 @ 21:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0