Såny.

Idag har jag åkt en sväng till Ljungskile Folkhögskola för att hämta mitt omdöme och jag har vart och skrivit på ett hyreskontrakt för min nya lägenhet. Inflyttning blir i Augusti så runt September kan man nog räkna med inflyttningsfest.
Jag har även tittat på Sonys presskonferens från E3. Det var riktigt roligt. Så fort jag har pengar över så ska ModNation Racers inhandlas. Jag har väntat på det spelet sen förra E3, men naturligtvis har jag inte pengar när det väl släpps.



Playstation Move verkar också ha blivit riktigt bra. Jag tror mer på PSMove än på Kinect (föredetta Natal). Det känns inte som att natal kommer funka så bra till olika sorters spel. PSMove är hållbarare i längden.
Dessutom är den (som allt runt PS3an) riktigt snygg.




Men nu blir det some quality time i solen.
Bai

Kommentarer
Postat av: Jennäy

Flytta?!

2010-06-17 @ 09:23:59
Postat av: Klara

Japp. :) Jag och Patrik flyttar ihop.

2010-06-17 @ 10:35:42
URL: http://klaret.blogg.se/
Postat av: Far (är rar)

Är jag också bjuden på festen?

2010-06-17 @ 15:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0