Back.

Tänkte att jag skulle få liv i min blogg igen. Det var ju änna ett tag sen jag skrev.
Jag orkar inte dra någon recap för allt jag gjort sen sist, så jag tänkte berätta vad som händer just nu.
Jag och min gode vän Jenny ska ut och tågluffa i Europa i Juli och jag fick hem biljtterna för ett par dagar sen, vilket gör att det verkligen känns nära nu. Det kommer bli sjukt härligt att få åka ut och resa en månad.
Jag blir lite klaustrofobisk om jag inte reser på länge och det känns verkligen skönt att vi åker snart.
Planen är att vi ska besöka Berlin, Venedig, Rom, Florens, Paris, Dublin, London och Amsterdam. Det blir mycket att se och uppleva.



Men just nu har jag inte så mycket att göra, har det mest gött och tar det lugnt.

Återupptäckte förresten nyss Travian. Får se hur länge jag orkar hålla på med det.



Bai.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0