Macka.

Igår kväll när jag satt och hade en gruppkonversation med trevliga FFUare så kommer  min kära  bror hem.
Full och odräglig som han var så fick jag naturligtvis ta hand om honom. Efter en väldigt långsamt uppäten macka och ett par glas vatten så fick jag äntligen honom att gå och lägga sig.
Det är när man som nykter tar hand om fulla personer som man inser hur härligt det är att man inte själv kommer vakna imorgon och må skit.
Jag tar väldigt gärna hand om min kära bror.
Men då vet jag också att jag får lite underhållning imorgon när han vaknar.

Kommentarer
Postat av: Månsson

Vissa kvällar har jag tackat Gud för att han gav mig en syrra som kunde få mig i säng när jag kommit hem och knappt vetat att jag varit hemma.

2009-07-11 @ 19:24:03
URL: http://ecstasyofgold.blogg.se/
Postat av: Klara

Vissa kvällar har jag tackat gud för att jag har haft en bror som.....eh, nej det var inget.

2009-07-11 @ 19:45:50
URL: http://klaret.blogg.se/
Postat av: Dr. Al

Haha! Hade kunnat vara en recap från min kväll.



Fin blogg btw - keep it up yao.

2009-07-12 @ 00:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0